موفقیت محصولات دیجیتالی در سایت

سه شنبه 7 شهريور 1396
9:03
طراحی سایت

چه چیزی یک محصول موفق را ایجاد می کند ؟ در فضای مجازی متخصصان زیادی به تولید و طراحی سایت ها ، نرم افزار ها ، برنامه ها و... می پردازند و اگر بخواهیم در یک جمله محصول موفق دیجیتال را نام ببریم ، محصولی موفق می باشد که رضایت بیشتر مشتریان خود را همراه خود داشته باشند . تحویل یک محصول موفق نیاز به تیم های مختلف در زمینه های گوناگون دارد تا به طور موثر از طریق نظرات و دیدگاها و در نهایت دنبال کردن اهداف آن محصول چالش های پیشرو را بگذاراند و به محصول نهای برسد . این یک فرآیند چالش برانگیز مدیریتی برای هر محصولی بخصوص محصول دیجیتال می باشد . حفظ تمرکز و مدیریت محصولات در توسعه نرم افزارها و یا طراحی ها آسان نیست بخصوص طراحان ، چرا که آنها تعیین کننده قسمتی از کار هستند که کاربران هنگام روبرو شدن با محصول و یا سایت که سرویس های مختلفی در آن وجود دارد اولین چیزی که می بینند ظاهر سایت می باشد .


در واقع آغاز کار و جذب کاربران در قسمتی است که طراحان آن را انجام می دهند ، برای همین باید یک تیم مجرب در زمینه طراحی برای ایجاد محصول و یا سایت جمع آوری کرد چرا که نتایج و زحمات بقیه گروه ها جهت تولید محصول و یا سرویس های داخل سایت به این مجموعه وابسته می باشد . همچنین باید توجه داشت که هنگام طراحی سایت چگونه طراح می خواهد محصولات و یا سرویس های مورد نظر را در سایت قرار دهد این خود نیز به جذب مخاطب در پیگیری یک محصول و یا سرویس کمک می کند چرا که بیشتر کاربران امروزه از طریق سایت های شرکت ها با محصولات و خدمات و جزئیات مربوط به آن ها آشنا می شوند بنابراین توجه به نوع قرار گیری محصولات و سرویس های ارائه شده و همچنین جایگاه آنها و تصاویری که از محصولات و سرویس ها قرار داده می شود می تواند در وهله اول رضایت مشتریان را برای اطلاع رسانی مفید و جامع ایجاد کرد .



[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]