سبک های جدید طراحی سایت در سال 2017

سه شنبه 7 شهريور 1396
9:04
طراحی سایت

سبک های زیادی از بدوع ابتدای طراحی سایت به وجود آمده است و در طول زمان هر یک از این سبک ها الهام بخش بسیاری از طراحان سایت بوده است و بسیاری از آنها بین کاربران سایت محبوبیت زیادی داشته اند . ما در این مقاله می خواهیم به برخی از سبک های که امسال بین طراحان رایج شده است و با استقبال بسیاری از کاربران روبرو شده است را بیان نماییم .

سبک مینیمالیستی

امروزه بیشتر سایت ها دوست دارند ساده و در عین حال زیبا باشند ، آنها دانسته اند که کاربران یک سایت شلوغ و پر از زرق و برق را دوست ندارند و برای همین طراحان سایت تمرکز خود را بر سادگی و در عین حال زیبای متمرکز کرده اند . استفاده از فضای سفید در این نوع سبک بسیار دیده می شود همچنین در صفحه اصلی این نوع سایت ها سعی شده است به کلیات اهداف سایت اشاره شود و نوعی طبق بندی درستی در آن صورت گیرد تا کاربران بتوانند براساس نیاز خود بر روی موارد مورد نظر خود کلیک کرده و به اطلاعات مورد نظر خود سریعا دست یابند .


تایپوگرافی

تایپوگرافی مبحثی است که امروزه برای نظم و مرتب کردن محتوای سایت امری ضروری می باشد و تمامی طراحان سایت خود را پابند به مقررات آن می کنند چرا که امروزه دیتا و محتوای سایت چیزی فراتر از یک متن ساده می باشد در واقع محتوای سایت است که کاربران را به اهداف سایت نزدیک می کند . بنابراین چگونگی قرار گیری محتوای سایت برای طراحان باید در اولویت طراحی قرار گیرد .

سینموگرافها

سینموگرافی یک پاسخ باور نکردنی، ساده و موثر برای یکی از سخت ترین مشکلات بازاریابی است: زمان. همانطور که بازاریابان باید از هر ابزار ممکن برای توجه مخاطب در یک شیوه بسیار کوتاه و هیجان انگیز استفاده کنند، سینموگرافها ابزار مناسب برای انجام این کار هستند. آنها گیف های منظم ما را در سراسر سایت و در هر المان می توانند ایجاد نمایند به این صورت که عناصر جزئی سایت با استفاده از ویژگی های جدید CSS3 به حرکت در آمده و واقعی تر جلوه می کنند . انتظار می رود سینموگرافها در ادامه امسال به رشد خود ادامه دهند چرا که علاوه بر نمایش زیبای آن سنگینی یک فایل گیف را ندارند .


طرح بندی مدولار

تقسیم کردن یک متن و قرار دادن آن در بخش های مختلف یک سایت باعث ایجاد مبحثی به نام مدولار شده است ، مدولار یک روند آرام جدید نیست، اما محبوبیت آن در سال های گذشته افزایش یافته است. صرفنظر از اینکه آیا ما در مورد چاپ و یا طراحی سایت صحبت می کنیم، اغلب موارد استفاده از یک بلوک طولانی از متن برای کاربران سایت خسته کننده است وبسیاری از کاربران از این کار رضایت ندارند و باعث ترک عده زیادی از آن ها می شود. طراحان گرافیک به ویژه برای سایت، متوجه شده اند که ساختن اطلاعات با مدیریت بیشتر باعث می شود افراد بیشتری با آن ارتباط برقرار کنند. طراحی مدولار نه فقط یک ابزار مدیریت عالی است، بلکه زمانی که کار خوب انجام می شود، می تواند حرفه ای باشد. ما انتظار داریم که طرح های مدولار بیشتری در این سا بخصوص در طراحی سایت به کار رود.



[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]