ابزار Mobirise برای طراحی سایت های ریسپانسیو

دوشنبه 13 شهريور 1396
8:01
طراحی سایت

همه طراحان به دنبال ابزارهای برای راحتی کار و همچنین افزایش سرعت طراحی سایت در هنگام استفاده کردن از آن ها می باشند . همچنین می دانیم با افزایش روز افزون استفاده از موبایل ها هوشمند و تبلت ها سایت های طراحی شده باید به درستی در این دیوایس های دجیتالی نمایش داده شوند . یکی از ابزارها و سایت های که می تواند به طراحان در این زمینه کمک نماید سایت mobirise.com می باشد . این ابزار یک سایت منطبق با موبایل های هوشمند را برای طراحان و کاربران سایت به صورت رایگان ایجاد می کند این کار از طریق CSS ، HTML و بوت استرپ نسخه آخر این پلتفرم یعنی 4 به همراه ویژگی های flexbox ساخته می شود . در واقع سایت mobirise.com ابزاری در اختیار کاربران قرار می دهد که آنها می توانند بر روی سیستم عامل ویندوز و یا مک خود نصب نمایند و از ویژگی های منحصر به بفرد این ابزار که یک سایت ریسپانسیو برای آن ها ایجاد می کند لذت ببرند، برای استفاده از این ابزار نیاز به هیچ دانشی در زمینه کد نویسی و یا رابط کاربری مانند HTML ، CSS و... نمی باشد .


هنگام باز کردن این ابزار تم های زیبا و جذابی به طراحان برای طراحی سایت پیشنهاد می شود و طراح می تواند بدون هیچ دانشی تمی را آغاز نماید که از قبل به زیبای طراحی شده است و منتظر سفارش سازی آن می باشد بعد از انتخاب تم هر قسمت از این تم در این ابزار می تواند به صورت سفارشی تغییر نماید ، متن ها ، رنگ ها و بخش های دیگر سایت می تواند بنا به سلیقه طراحان تغییر نماید. همچنین این ابزار قابلیت کشیدن و رها کردن بخش های مختلف سایت را به کاربران می دهد تا آنها بتوانند بر اساس نیاز خود بخش های مختلف سایت را جا به جا نمایند در آخر این ابزار فایل های HTML و CSS در اختیار طراحان قرار می دهد تا بتوانند در طراحی نهای از آنها استفاده شود .



[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]