نکاتی در مورد طراحی نمونه کارها برای طراحان سایت

چهارشنبه 26 مهر 1396
8:16
طراحی سایت

یکی از شاخص های جذب مشتری و رونق دادن به کسب و کار در طراحی سایت و اپلیکیشن های موبایل استفاده از نمونه کارها و ایجاد طرحی جذاب از آن ها در سایت می باشد . طراحان و توسعه دهندگان برای نشان دادن کارهای پیشین خود می توانند طرح های متفاوت و خلاقانه ارائه نمایند که باعث جذب بیشتر مشتریان به آن نمونه کارها و در نتیجه رونق دادن به کسب و کار خود می شوند . ما در اینجا به چند نکته از طراحی نمونه کارها می پردازیم که می تواند در الهام بخش بسیاری از نمونه کارها برای طراحان و توسعه دهندگان باشد .

ایجاد سربرگ مخصوص طراح

همیشه متفاوت بودن باعث می شود کاربران به آن قسمت جذب شود ایجاد یک سربرگ شخصی و متفاوت و البته زیبا می تواند به کاربر به صورت عملی نشان دهد طراح در کار خود حرفه ای و خلاق می باشد . در واقع منظور از سربرگ این است که طراح در ابتدای صفحه نمونه کار به صورت زیبا و خلاقانه خود را به مشتریان معرفی نماید و باعث جذب اولیه آن ها و کنجکاوی در مورد شخص او و نمونه کارهای می شود . در اینجا ما یک طرح یبا از کوری هیوارت را مشاهده می کنیم در این صفحه او از یک تصویر که از چهره خود گرفته است به همراه یک پس زمینه انیمیشنی و منحصر به فرد از منظومه شمسی باعث شده است که مشتریان هنگام نگاه کردن این صفحه که صفحه نمونه کار کوری هیوارت می باشد جذب آن شده و شروع به پیمایش صفحه نمایند . می توان گفت سربرگ یا همان ابتدای صفحه نمونه کار باید آنقدر زیبا طراحی شود که مشتریان را وادار کند که قسمت های باقی مانده از صفحه را نیز به خوبی و با دقت مشاهده نمایند .


همچنین طرحی دیگری نیز می تواند در سربرگ صفحه اتفاق بیافتد و طراح می تواند از سبک تصاویر Hero برای این صفحه استفاده نماید همچنین لیست آیکون شبکه های اجتماعی که کاربر می تواند در آنجا با طرح ارتباط بهتر و راحت تری برقرار نماید نیز قرار داده شود .


لینک پروژه ها و افکت های زیبا بر روی آن ها

بعد از اطلاعات مختصری که در مورد خود در بالای صفحه نمونه کار قرار می دهید باید نمونه کارهای خود را به صورت لینک در اختیار مشتریان قرار دهید تا بتوانند آن نمونه کارها را به صورت مستقیم مشاهده نمایند . همچنین اگر چند نمونه کار خوب و کد باز در گیت هاب که امروزه نشان دهنده توسعه دهندگان فعال در جهان می باشند در مجموعه نمونه کارهای خود داشته باشید باعث جذب بیشتر مشتری خواهد شد چرا که اگر آن پروژه های که در گیت هاب قرار داده اید را به خوبی مدیریت کرده باشید بسیاری از اشخاص در سراسر جهان کار شما را توسعه داده اند و این نشان دهنده کار شما نزد مشتری می باشد . همچنین می توان هنگام نشان دادن پروژه ها افکت های زیبای بر روی آن قرار داد تا زمانی که موس روی آن قرار گیرد آن افکت ها شروع به حرکت کرده و نمای زیبای را برای مخاطب خلق نماید.


ایجاد ناوبری زیبا و خلاقانه

یکی دیگر از قسمت های که باید در صفحه نمونه کار متفاوت باشد طراحی پیوند ها و ناوبری متفاوت در آن می باشد که باید مورد توجه طراحان سایت قرار گیرد اینکه ناوبری صفحه نمونه کارها در عین حال که ساده باشند باید خلاقانه و نوآورانه نیز طراحی شده باشد همچنین باید توجه داشت در طراحی سایت و بخصوص در طراحی صفحه نمونه کار آن چیزی را که کاربر یا مشتری از شما می خواهد شامل موارد زیر است :

برای دیدن کار شما مشتری به صفحه نمونه کار آمده است

مشتری می خواهد درباره شما بیشتر بدانید

مشتری می خواهد به شما نزدیک تر شود


اگر ناوبری شما طوری طراحی شده است که به این سه مورد فوق به خوبی جواب دهد مطمنا در طراحی ناوبری موفق عمل کرده اید.



[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]