ابزار JustinMind برای تسریع در طراحی و توسعه سایت

چهارشنبه 26 مهر 1396
8:17
طراحی سایت

همیشه مدیران پروژه به دنبال ابزاری می گردند که تیم طراحی و تیم توسعه دهنده سایت با آن به یک نتیجه کلی و توافقی دست یابند، یکی از این ابزارها که می تواند در این زمینه کمک کند JustinMind می باشد . این ابزار برای طراحی سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن مورد استفاده قرار می گیرد تمامی المان های موجود در این ابزار از طریق کشیدن و رها کردن در فضای کار می تواند به آسانی انجام شود . علاوه بر این، ویژگی های زیادی از جمله کتابخانه های ویجت، اجزای قابل استفاده مجدد، منطق شرطی، انیمیشن، محاسبات، شبیه سازی و حتی شبیه سازی نمونه اولیه با داده های واقعی را دارد این ابزار به آسانی می تواند یک نمونه اولیه از سایت را در اختیار مشتریان قرار دهد .قسمت های از این ابزار را می توان به صورت تعاملی طراحی کرد که کار بر بر اثر کلیک کردن بر روی دکمه و یا لینک یک عکس العمل مناسب را از نمونه اولیه سایت مشاهده نماید .


بخاطر ویژگی های فوق مانند منطق شرطی ، محاسبات و... زمانی که طراح در حال طراحی است می تواند نظر توسعه دهنده نیز در آن به خوبی لحاظ شود و اینکه آیا این عمل های که قرار است انجام شود متناسب با توسعه آن بخش از طراحی می باشد و یا خیر . در واقع این ابزار کمک زیادی به توافق تیم طراحی و توسعه در گام های اولیه می کند تا پس از توافق و تایید مشتری طراحی نهایی آغاز شود . این ابزار به صورت اپلیکیشنی بر روی کامپیوتر قابل نصب می باشد و شامل کنابخانه های گسترده از UI می باشد همچنین این ابزار می توان طرح طراحان را در حالت موبایل های هوشمند و تبلت ها نشان دهد تا این دیوایس های پر کاربرد نیز هنگام طراحی فراموش نشود. این ابزار ویژگی نیز برای تیم های دارند که به صورت گروهی با یکدیگر کار می کنند ویژگی به نام Teamwork که به مدیر پروژه اجازه می دهد نه تنها تیم های طراحی و توسعه دهنده را با یکدیگر متصل نماید بله مشتری و دیگر ذینفعان آن پروژه می توانند نظرات و فیدبک های خود را هنگام استفاده از نمونه های اولیه به راحتی به تیم های مورد نظر ارائه دهند تا برای بهبود طراحی و اصلاح طرح نهایی به کار رود .



[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]