ابزاری برای خلاقیت در طراحی سایت

چهارشنبه 26 مهر 1396
8:17
طراحی سایت

همیشه طراحان برای طراحی سایت نیاز به خلاقیت و نوآوری دارند ولی خلاقیت به راحتی به دست نمی آید آنها باید مدت زیادی را صرف راهکارهای که بتواند مخاطب را به سایت جذب نماید صرف کنند . خبر خوش این است که می توان برخی از نوآوری ها را در اختیار برخی از ابزارهای قدرتمند قرار داد تا به طراحان در کمترین زمان ممکن برای ایجاد یک خلاقیت بی نظیر کمک نماید یکی از این ابزار ها Uncode وردپرس می باشد با استفاده از این ابزار پر قدرت می توان در کمترین زمان ممکن یک طراحی زیبا و شگفت انگیز انجام داد این تم پر قدرت به طراحان اجازه می دهد طراحی منحصر به فرد در تمامی بخش ها و برای تمامی موضوعات کسب و کار اینترنتی ایجاد نماید . طراحان می توانند از قابلیت های بالای این ابزار برای تولید و طراحی تم های مختلف در انواع سایت ها بهره ببرند کار با Uncode بسیار آسان می باشد و نیاز به دانش زیادی جهت طراحی ندارد بلکه هنر و سلیقه طراح در اینجا می تواند یک تم زیبا برای مشتری ایجاد نماید .


تیم Uncode از نصیحت مهندسین نرم افزار استفاده کرده است نصیحتی که می گوید" اگر نمی دانی چگونه کاری را انجام دهی آن را واگذار کن و فقط تجهیزات و امکانات آن را مهیا کن " برای همین تیم Uncode تمرکز خود را بر روی کتابخانه های غنی برای طراحی متمرکز کرده است و ابزارهای برای خلاقیت و نوآوری در اختیار طراحان قرار داده است آن ها همچنین با بروز رسانی این ابزار توانسته اند تغییراتی که ممکن است به جهت تغییر تکنولوژی رخ دهد را منعکس کنند تا همیشه این ابزار با بهترین تکنولوژی شروع به طراحی سایت نماید . این تیم مدعی است که بیش از 24 هزار ایده از طریق این ابزار به طراحان منتقل شده است ادعای که اگر درست باشد قدرت این ابزار را نشان می دهد .


یکی از ویژگی های بارز این ابزار استفاده از منو های متفاوت و زیبا و قابلیت تغییر آن ها توسط طراحان می باشد Uncode این اجازه را به طراحان می دهد انواع منوهای زیبا و منحصر به فرد خود را در کمترین زمان ممکن ایجاد نمایند و بدین ترتیب یک منو منحصر به فرد برای خود خلق کنند . اما شاید برخی از مخاطبان و طراحان که در حال خواندن این مقاله هستند این پرسش برای آن ها پیش بیاید این ابزار فقط به درد وردپرس می خورد حال آنکه سسیتم مدیرت محتوای ما چیز دیگری است در جواب باید گفت ایجاد قالب زیبا با این ابزار به هر طراحی خلاقیت و نوآوری را القا می کند و امروزه می توان به راحتی هر تم و یا قالبی را به ساختار مورد نظر خود در هر سیستم مدیریت محتوای ایجاد کرد چرا که تم ها و قالب ها امروزه از استاندارهای مشخصی استفاده می کنند که در تمامی ابزارهای طراحی از آن ها بهره برده می شود .




[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]