ابزارهای مهم برای چاپ طرح یک سایت و یا اپلیکیشن

يکشنبه 14 آبان 1396
8:50
طراحی سایت

اکثر طراحان امروزه قبل از طراحی نهایی از طراحی نمونه اولیه و یا wireframe استفاده می کنند چرا که این امر باعث می شود تا نگرانی ها از بابت طرح اولیه از بین برود و یک تعامل مفید و سودمندی بین تیم طراحی و مشتری ایجاد شود . بسیاری از طراحان امروزه برای طراحی اولیه از ابزارهای دیجیتالی به جای کاغذ و خودکار استفاده می کنند چرا که برعکس چند سال اخیر دیگر هم کاربران دانشی در مورد نحوه کار و طراحی می دانند و هم ابزارها آنقدر قدرتمند شده اند که کار با آن ساده تر و راحت تر از خودکار و کاغذ برای کشیدن طرح اولیه سایت می باشد همچنین یکی از نگرانی ها در طرح اولیه چاپ آن طرح ها می باشد که باید با کیفیت مناسب ارائه شود برخی از مشتریان دوست دارند طرج اولیه را به صورت چاپی مشاهده نماید ما در ادامه به برخی از ابزارها که می تواند در این امر کمک نماید می پردازیم . ابزار Sneakpeekit اولین ابزاری است که ما امروز به آن می پردازیم این ابزار محیطی مانند یک محیط کاغذ و خودکار البته به صورت دیجیتالی برای طراحان ایجاد می کند تا محیط برای کاربر آشنا باشد و به یاد زمانی بیافتد که نرم افزارهای دیجیتالی آنقدر قدرتمند نبوده اند تا چنین طراح های ایجاد کنند همین امر نشان می دهد تا چه حد این نرم افزار در UX و UI خود می تواند موفق عمل کند . همچنین اگر به سایت این نرم افزار مراجعه کنید برای هر نوع طرحی مانند طراحی سایت و یا طراحی اپلیکیشن ها یک نوع نرم افزار و قالب را در اختیار طراحان قرار می دهند تا بتوانند راحت تر و بهتر آن را طراحی کنند و چاپ نمایند . طراح می تواند طرح خود را در اندازه های مختلف مانند A3 و یا A4 چاپ نماید.


یکی دیگر از ابزارهای قابل توجه و مفیدی که امروزه تیم های طراحی در نقاط مختلف جهان از آن به صورت رایگان استفاده می کنند Stencils می باشد این ابزار در اندازه های A4 می تواند طرح را چاپ نماید این ابزار از آن جهت مورد توجه می باشد که دارای آیکون های زیاد می باشد و بسیاری از طراحان برای استفاده از آن ها و یا حتی ایجاد آیکون های مهم خود از این ابزار استفاده می کنند .


یکی دیگر از ابزارهای که به صورت اختصاصی برای طراحی اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد تا دست طراح را برای کشیدن و چاپ نمونه های مختلف اپلیکیشن باز نماید Sketch Sheets می باشد وقتی وارد این سایت شوید شما انواع گوشی ها و تبلت ها را مشاهده می کنید و به انتخاب خود قالب های مورد نیاز خود را دانلود می نماید .



[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]