نقش UX Writer در طراحی سایت

يکشنبه 14 آبان 1396
8:51
طراحی سایت

اکثر خوانندگان این مقاله با بنده هم عقیده خواهند بود که امروزه بسیاری از کاربران هنگام خواندن مطلبی به دنبال اصل آن مطلب و در واقع هدف مطلب می گردند و دوست دارند به سرعت آن را پیدا کنند چرا که زمان برای آن ها اولویتی بالا محسوب می شود همین امر باعث شده است بسیاری از مطالب درج شده در فضای مجازی بخصوص در سایت ها از این تکنیک برخوردار شوند و به عنوان یک قانون در هنگام طراحی سایت مورد توجه متخصصان قرار گیرند . اینکه به چه شکل باید در قسمت های مختلف سایت مطالب را درج کرد به طوری که برای کاربران جذاب و خسته کننده نباشد و آن ها با خواندن آن بخش از مطالب یا بر روی آن کلیک نمایند تا به سمت اهداف سایت هدایت شوند و یا هدف آن بخش از سایت با تعداد خط های متعادل و مناسب به کاربر داده شود امروزه بسیار مهم و حیاتی می باشد . برخی دیگر از مدیران سعی می کنند یک تیم تحریریه قوی برای درج اطلاعات قرار دهند که بتوانند هماهنگی تنگاتنگی با تیم طراحی رابط کاربری و تیم UX داشته باشند آن ها باید بتوانند براساس طرحی که طراحان و متخصصان UX/UI ایجاد می کند مطالب مناسب و کوتاه و البته شفافی را در اختیار کاربران قرار دهند این امر می تواند به سایت برای برقراری ارتباط بهتر و مفیدتر با کاربر کمک نماید .


البته باید متخصصان UX نیز بتوانند خواسته های UX Writer را به خوبی درک کرده و طرح های ارائه نمایند که بتوان مطالب درست و شفافی در آن قرار داد . در واقع استراتژی محتوا توسط تیم باید قبل و یا همگام با طراحی ایجاد شود و این استراتژی محتوا می باشد که نقش بسیار مهمی را در جذب مخاطب و رضایت آن ها برای بدست آوردن اطلاعات مورد نظر کاربران را ایجاد می کند .



[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]