ابزارهای مهم تصاویر در طراحی سایت

يکشنبه 14 آبان 1396
8:51
طراحی سایت

هیچ طراحی بدون داشتن تصاویر زیبا نمی تواند طرح مورد نظر خود را تکمیل نماید چرا که تصایر هستند که می توانند تعامل بهتر و راحت تری را با کاربران ایجاد نماید ما در این مقاله قصد داریم برترین سایت ها و ابزارهای که می توان از آن تصاویر خلاقانه و نوآورانه گرفت را معرفی نماییم . یکی از بهترین سایت های که برای طراحان همیشه الهام بخش و نوآورانه بوده است سایت Dribbble می باشد چرا که بسیاری از طراحان کارها و نمونه های خود را در این سایت قرار می دهند تا کارهای آنها دیده شود و مورد استفاده دیگران قرار گیرد البته برخی دیگر لینک مستقیم به سایت خود می دهند تا کاربران و یا طراحان از طریق سایت طراح به دیدن و یا دانلود کردن آن نمونه کارها بپردازند که علاوه بر تبلیغ کار طراح ، ترافیک بازدیدکنندگان نیز ایجاد می شود که برای هر سایتی حائز اهمیت می باشد . همچنین این سایت دارای زیر مجموعه ای به نام dbfreebies.co می باشد با مراجعه به این سایت می توان انواع تصاویر مانند پس زمینه ، تمپلیت ، موبایل و فونت ها را در دسته بندی های مختلف مشاهده کرد و موارد مورد نیاز خود را دانلود نمود .


یکی دیگر از سایت های که در زمینه تصاویر بسیار فعال عمل می کند و جز سایت های قدیمی در این زمینه به حساب می آید سایت 365PSD می باشد . این سایت شامل یک آرشیو عظیم است که در طول چند سال به وجود آمده و طراحان به راحتی می توانند تصاویر خلاقانه و یا PSD مورد نظر خود در زمینه های مختلف جستجو نمایند . دسته بندی که این سایت برای خود انجام داده است جالب توجه می باشد وقتی وارد این سایت می شوید منوهای شامل PSD ، Vector ، Graphic و تگ ها میابید که کار طراح و یا کاربر را برای پیدا کردن موارد مورد نیاز خود بسیار آسان کرده است .


یکی دیگر از سایت ها که طراحان برای پیدا کردن کارهای خلاقانه به آن مراجعه می کنند designermill.com می باشد در این سایت بیشتر طراحی ها برای PSD و همچنین فایل های که با نرم افزار Sketch نوشته شده است یافت می شود و طراحان می توانند این نوع فایل ها را برای طراحی سایت خود مورد استفاده قرار دهند .



[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]