طراحی سایت خبرگزاری

سه شنبه 7 آذر 1396
8:22
طراحی سایت

تقریبا می توان گفت تمامی سایت ها نیاز به خبر و مقاله دارند اما سایت های خبرگزاری که ماهیتا شامل اخبار ، رویدادها ، مقالات می باشند دارای ویژگی ها و تنوعات مختلف در نشان دادن رویدادها و وقایع هستند . طراحان در زمان طراحی سایت خبرگزاری باید بدانند دسته بندی خبر و نشان دادن خبرها و رویدادها براساس ویژگی ها و اهمیت آن ها در قسمت های مختلف سایت و با اندازه های مختلف ایجاد می شود مثلا اخبارهای رویدادهای خاص و مهم همیشه در ابتدای سایت قرار خواهند داشت و حتی بسیاری از طراحان از اسلایدر برای اخبارهای مهم و ویژه استفاده می کنند تا کاربران بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به اخبار مهم دسترسی داشته باشند . همچنین طراحان سعی می کنند در طراحی سایت خود بخصوص این نوع سایت ها از انواع اسلایدرها به صورت افقی و عمودی بهره ببرند چرا که اسلایدر ها شامل تصاویری می باشند که می تواند به راحتی وقایع و رخدادها را برای کاربران نشان دهند . همچنین داشتن نوعی افکت در نمایش متن ها نیز می توان برای جلب توجه نشان دادن خبری خاص بسیار مفید باشد برخی از طراحان با نشان دادن متن به صورت چشمک زن و روشن و خاموش کردن متن آن خبر را برای کاربران برجسته نشان می دهند .


همچنین استفاده از رنگ های متنوع در متن خبر می تواند یک خبر را از دیگر خبر ها برجسته نماید رنگ ها دارای معانی مختلفی می باشند مثلا رنگ قرمز برای رخدادهای فوری و اخبارهای داغ می تواند بسیار مفید باشد چرا که قرار دادن متن با این رنگ همیشه مورد توجه کاربران بوده است و آن ها در میابند که این خبر با بقیه اخبار متفاوت می باشد . همچنین ستون بندی در این نوع طراحی سایت بسیار مورد توجه قرار می گیرد چرا که بسیاری از این نوع سایت ها دسته بندی اخبار و وقایع خود را از طریق ستون بندی در صفحات سایت بخصوص صفحه اصلی انجام می دهند . یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی سایت خبرگزاری ثبت نظرات و سیاست نشان دادن این نظرات در سایت می باشد چرا که برخی از نظرات بخاطر داشتن محتوای مجرمانه و توهین آمیز نباید نشان داده شود همچنین باید طوری نظرات حذف شود که تداخلی در مورد چلنج بین کاربران در یک نظر حفظ گردد بنابراین باید هنگامی که هر نظری درج شد پیغامی به مدیرسایت به صورت ایمیل و یا اس ام اس داده شود تا بعد از مانیتور کردن آن ، نظر تایید و نشان داده شود .



[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]