طراحی سایت مدرسه

سه شنبه 7 آذر 1396
8:22
طراحی سایت

یکی از تحولات بزرگ که تکنولوژی در زندگی ما ایجاد کرده است آموزش و یادگیری می باشد بسیاری از اشخاص برای آموزش و یادگیری دیگر نیاز به رفتن به سرکلاس ندارند و یا اینکه بسیاری از والدین برای کنترل نمرات و رفتار فرزندان خود نیاز به حضور در مدرسه نخواهند داشت چرا که با طراحی سایت مدرسه می توانند با داشتن نام کاربری و رمزعبور مربوط به خود از وضعیت فرزند خود مطلع شوند. آن ها می توانند به درستی دریابند فرزند خود در کدام کلاس ها حضور داشته و در کدام درس ها ضعیف عمل کرده است . طراحان در طراحی سایت مدرسه همیشه قسمتی را به عنوان پیغام به والدین قرار می دهند تا والدین مواردی را که شاید آموزگار فرزند او دوست دارد به والدین بیان نماید را در این قسمت یادداشت نماید تا والدین پس از ورود به سایت و وارد کردن نام کاربری و رمزعبور خود آن یادداشت که حاوی نکاتی برای فرزند خود می باشد را بخواند . همچنین قستی به عنوان داشبور در اختیار والدین قرار می دهد که می تواند شامل انواع مختلفی باشد مثلا یک قسمت آن شامل یادداشت ها ، قسمتی شامل حضور و غیاب فرزندان ، قسمتی شامل جلسات والدین با مدیران مدرسه و موارد گوناگون دیگر نیز داشته باشد .


همچنین مواردی نیز که نیاز به لاگین به سایت ندارند مانند اخبار مدرسه ، مقالات ، گالری تصاویر که می تواند از اردوهای مدرسه باشد در سایت مدرسه وجود خواهد داشت . همچنین در این نوع طراحی سایت باید امکان چت آنلاین بین والدین و مدیرسایت و یا آموزگاران وجود داشته باشد تا بتوانند برخی از موارد را به صورت آنلاین متنی و حتی تصویری به یکدیگر انتقال دهند این ویژگی یکی از مواردی است که باعث ارتقا اطلاع رسانی بین والدین و مدارس می شود. طراحی سایت سامیا ویژگی های مفید و زیادی را با تجارب گوناگون در اختیار مدارس کل کشور با قیمتی مناسب قرار می دهد .



[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]