روش های برای ایجاد یک تیتر یا عنوان جذاب در سایت

يکشنبه 1 مرداد 1396
14:34
طراحی سایت

هر سایتی نیاز به ترافیک کاربران و بازدید کنندگان بیشتر برای سایت خود دارد یکی از روش های برای افزایش بازدید نوشتن تیتزهای جذاب و مفید برای کاربران می باشد . در واقع اگر متن و مقاله یک وبلاگ و یا بخشی از سایت بسیار خوب و غنی باشد ولی تیتر آن جذاب به نظر نرسد و کاربران بر روی آن کلیک نکنند در واقع وقت و هزینه به کار رفته برای آن هدر شده است . ما در ان مقاله قصد داریم روش های برای ایجاد یک تیتر جذاب در سایت را شرح دهیم .

استفاده از یک فرمول برای تیتر صفحه

توجه داشته باشید که بسیاری از تیترهای جذاب یک سایت از فرمول ویژه ای برای خود استفاده می کنند . اگر به تیترهای محبوب جهان در سایت نگاهی بیاندازید یک الگوی خاص در هر کدام از آنها مشاهده می کنید بنابراین با نگاه کردن به تیترهای این سایت ها می توانید الگوهای مورد نظر برای ایجاد یک تیتر مناسب را در سایت خود پیدا کنید.


استفاده از شماره ها در عنوان

بر طبق آمارهای انجام شده عناوینی که دارای شماره اعداد می باشند احتمال بیشتری دارند که بر روی آنها کلیک انجام شود . و این آمار دلیل خوبی دارد ، بسیاری از نویسندگان می توانند با جا به جای مطالب یک تیتر یک تیتر جذاب درست کنند ولی استفاده از اعداد در تیتر یک نوع اعتماد را برای کابران ایجاد می کند و نشان دهنده نوعی آمار در مقاله مربوطه می باشد . مثلا دو تیتر زیر را در نظر بگیرید :

· این قرص باعث افزایش کارایی هر فرد می شود

· این قرص باعث افزایش 20 درصدی کارایی هر فرد می شود

توجه داشته باشید بر طبق آمارهای انجام شده تیتر دوم دارای جدابیت بیشتری نسبت به تیتر اول دارد . در واقع خوانده قبل از خواندن متن مورد نظر در سایت می خواهد بداند چه اطلاعات و آمار مفیدی مطلب مورد نظر به او می دهد .


کلمات پر استفاده در تیترهای جذاب

کلمات و عبارت های که بیشتر در تیتر استفاده می شود و باعث جذابیت تیتر می شود را در تیتر و موضوع مقاله سایت خود استفاده نمایید . کووان لی بر اساس یک تجزیه و تحلیل در بیش از 3000 کلمه در 24 سایت برتر مواردی از تیترهای جذاب را به دست آورده و نتایج خود را به دو گروه از کلمات تقسیم کرده است : کلمات محبوب ، محبوب ترین واژه های غیر معمول . بسیاری از این تیتر ها دارای دو کلمه و سه کلمه بوده است و یا این سه کلمه در آن تیتر تاثیر عیمق تری بر روی کاربران ایجاد کرده است . اکثر کلمات دو کلمه ای که در جمله تیتر به کار رفته است دارای این کلمات می باشد : چگونه می توان ، این است ، در این . همچنین کلمات سه کلمه ای در جمله تیتر های پر بازدید شامل موارد : این است ، شما هنگامی که می بینید، زمانی که می بینید ، زمان مشاهده شده ، چه اتفاقی می افتد .

طول تیتر یا عنوان

بحث های بسیار زیادی بابت طول یک تیتر یا عنوان در مقالات سایت شده است در اینجا برخی از دستورالعمل های که بیشتر در طول عنوان رایج می باشد را شرح می دهیم

8 کلمه به گفته نشریه گاردین

تا 62 کلمه به گفته کووان لی

81 تا 100 کلمه به گفته HubSpot و OutBrain

البته این آمار و گفته ها فقط برای تیتر ها و عناوین سایت نمی باشند و در کتاب ها نیز کاربرد دارند هر چند مورد اول از همه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

تیترهای مثبت گرایانه و خلاقانه ایجاد کنید

هر انسانی و به طبع هر کاربری می خواهد با خواندن یک تیتر یک اطلاعات مفیدی را به دست آورد و بیشتر انسان ها دوست دارند که اطلاعات آن مقاله مفید و مثبت باشد . بنابراین هنگام ایجاد یک عنوان سعی کنید تیترهای مثبت ایجاد نمایید همچنین بسیاری از خوانندگان دوست دارند تیترهای جنجالی و عجیب را مشاهده کنند این تیتر ها در سایت باعث ایجاد نوعی هیجان در کاربر برای کلیک کردن بر روی آن عنوان می شود فقط توجه داشته باشید که این عناوین با مقاله شما همخوانی داشته باشد چرا که در غیر انیصورت کاربر بعد از خواندن یک خط یا چند خط از آن پی به بی ربط بودن آن مقاله با عنوان می کند و به سرعت سایت را ترک کرده و دیگر به آن باز نمی گردد.



[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]