طراحی سایت آتلیه

يکشنبه 12 آذر 1396
15:46
طراحی سایت

یکی از مشاغلی که می تواند در فضای مجازی به خوبی بدرخشد عکاسان می باشد چرا که این نوع شغل با هنر طراحی اجین شده است ویژگی که باید یک طراحی سایت نیز آن را داشته باشد ، تصاویر جذاب و هنرمندانه که اشخاص در این رشته می گیرند می تواند در زیبا کردن سایت کمک زیادی نماید چرا که یکی از ویژگی های یک سایت جذاب تصاویر قرار داده شده در آن می باشد و هنرمندان این رشته به خوبی می دانند چگونه از صحنه های مختلف تصویربرداری نمایند . طراحان نیز در طراحی سایت آتلیه باید به خوبی بدانند که طرحی که آن ها طراحی و پیاده سازی می کنند باید بیشتر شامل تصاویر باشد تا متن های بلند و طولانی . مثلا طرح های که تصاویری در پس زمینه سایت ها دیده می شود برای این نوع طراحی بسیار مفید می باشند طرح های که تصاویر گویای کار هنرمندان باشد . همچنین استفاده از ماژول های متنوع در گالری تصاویر این نوع سایت ها می تواند کاربر را با نمونه های اشخاص آشنا نماید بدون آنکه متن این نمونه ها بلند و توضیحات زیادی راجب آن نمونه ها داده شود .


اخبار ، مقاله ها و مواردی که نیاز به متن دارند در این نوع طراحی سایت می توانند به صورت کاملا متفاوت از بقیه سایت ها طراحی شوند مثلا قرار دادن متن ها در یک صفحه شیشه ای که دارای پس زمیننه تصویر می باشد و رنگ متن متضاد با این پس زمینه می باشد که بتواند علاوه بر نشان دادن تصاویر پس زمینه متن را نیز به خوبی به مخاطب خود نشان دهد . این نوع سایت ها برخلاف بقیه سایت ها بوی هنر خواهند داشت و از برخی قوانین طراحی سایت پا را فراتر گذاشته و به طرحی هنری تبدیل می شوند که برای مخاطب خاص خود جالب و جذاب می باشد .



[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]