مصاحبه با جاستین مزهل طراح معروف سایت

شنبه 21 مرداد 1396
13:49
طراحی سایت

طراح معرف جاستین مزهل که تجربه بسیار زیادی را در طراحی سایت دارد و می تواند تجربه های زیادی را در اختیار تازه کاران در این عرصه قرار دهد مصاحبه ای انجام داده ایم که در این پست قرار می دهیم .

چه چیزی شما را به تصویر و طراحی علاقه مند کرد؟

با سلام خدمت شما ، من ابتدا در تئاتر و هنرهای تجسمی کار می کردم ولی به هنر طراحی علاقه بیشتری داشتم اینکه بتوانیم با یک قلم و کاغذی کاری را انجام دهی که باعث یک زیبای بی نظیر خلق شود همیشه برای من جالب و زیبا بوده است و از آن لذت می بردم.


چگونه شروع به خلق سبک خود و توسعه آن نمودی؟

واقعیت امر این است که من برای پیدا کردن سبک مورد علاقه خودم و ایجاد سبک جدید ، سبک های متنوع را مطالعه کردم و سپس بارهای به ایجاد سبک خودم از طریق روش های که فکر می کردم سبک های دیگر به آن نپرداخته اند و یا کم پرداخته اند انجام داده ام و بارها در این مسیر شکست خوردم اما علاقه و پشتکار اجازه مایوس شدن به من را نداد و بالاخره به نتیجه ای که می خواستم رسیدم.


هنگامی که شما یک پروژه جدید را شروع می کنید، فرآیند طراحی معمول شما چیست؟

برای من در درجه اول این اهمیت دارد که کاربران من چه کسانی هستند و چه رفتاری دارند چرا که این باعث می شود من دقیقا بدانم از چه نوع طراحی سایت در کارم استفاده نمایم تا کاربران بیشتری را جذب آن نمایم و این اولین و مهمترین قدم طراحی می باشد بدون آن شما انگار با یک چشم بسته شروع به طراحی می کنید که نتیجه آن اسفبار می باشد .


می توانی روال روزانه کاری خود را به صورت مختصر توضیح دهید؟

وقتی صبح زود از خواب بیدار می شوم احساس بهتری برای شروع به کار دارم سعی می کنم ساعت 8:30 شروع به کار کنم و کمی درباره طرحی که می خواهم انجام دهم مطالعه بیشتری داشته باشم همچنین طرح های که فکر می کنم شباهتی به طرح های من خواهد داشت را با دقت بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت آن را مشخص می کنم تا بهتر طرح خود را نهایی کنم . همیشه در روزی زمانی را برای مطالعه و به روز رسانی روش های نوینی که هر روز در طراحی ایجاد می شود قرار می دهم چرا که بدن مطالعه دیگر نمی توانید به درستی کار خود را پیش ببرید .


افراد مورد عالاقه ای که شما از آنها برای طراحی های خود الهام گرفته اید را می توانید نام ببرید؟

افرادی زیادی هستند که من از شروع کار طراحی از آنها الهام گرفته ام ولی بیشتر طراحی که من از آن ها الهام گرفته ام Riley Cran، Rogie King، Alex Griendling، Rick Murphy، Dan Gneiding می باشد که همین جا از آن ها تشکر می کنم .



[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]