نکاتی در مورد استفاده از پس زمینه سفید در طراحی سایت

شنبه 21 مرداد 1396
13:50
طراحی سایت

امروزه به نظر می رسد پیش فرض پس زمینه های طراحی سایت رنگ سفید می باشد . چرا که بسیاری از طراحان سایت بر این اعتقاد هستند که پس زمینه سفید به تمامی انواع سایت ها مطابقت دارد همچنین بیشتر کاربران با این پس زمینه موافق هستند و آن را به عنوان رنگ پس زمینه پذیرفته اند . پس زمینه سفید تقریبا با تمامی المان های سایت تطبیق داده می شود و به راحتی منطبق می شوند بنابراین یکی از نگرانی های طراحان برای سازگاری رنگ ها برطرف با این رنگ برطرف شده است. البته این نکته را باید در پیش فرض Html و Css نیز دانست که پس زمینه آن با رنگ سفید نمایش داده می شود .


یکی دیگر از ویژگی های رنگ سفید این است که بر چشم انسان تاثیر منفی نمی گذارد برعکس برخی از رنگ ها که اگر از آن ها زیاد در متن و یا المان های دیگر سایت استفاده شود چشم را خسته می کند و کاربران بعد از مدتی دیگر نمی توانند با آن ارتباط برقرار کنند . یکی دیگر از دلایل استفاده از آن در طراحی سایت ساده بودن و تخت بودن این رنگ است که آن را همیشه به کاربران سایت القا می کند .


طراح سایت می تواند سفید را با معنای مختلفی هنگام طراحی ارائه دهد که بیشتر این معنا می تواند مثبت باشد ، سفید، طبیعت، رنگ خلوص، ایمان، نور، پاکیزگی و... مواردی است که می توان در انواع سایت ها با این رنگ به کار برد . ترکیب این رنگ با بیش تر رنگ ها باعث شده است این رنگ همیشه مورد توجه طراحان قرار گیرد به طوری که رنگ سفید به عنوان مهم ترین و پرکاربردترین رنگ در طراحی سایت دیده می شود . یکی از ترکیب های رنگی مورد علاقه طراحان که باعث جذب مخاطبان می شود ترکیب سفید و سیاه می باشد در بسیاری از سایت ها پس زمینه سفید با متن سیاه همیشه مورد استقبال کاربران سایت بوده است . این باعث شده است حتی ترکیب معکوس آنها نیز یعنی پس زمینه سیاه و متن سفید نیز مورد توجه اکثر طراحان سایت باشد.




[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]