استفاده از قاب های مربعی شکل در طراحی سایت

شنبه 21 مرداد 1396
13:51
طراحی سایت

همیشه استفاده از ابزارها و طراحی های مختلف برای طراحان جالب و شگفت انگیز بوده است چرا که آنها توانسته اند با همین طراحی ها یک طرح زیبا و فوق العاده ایجاد کنند ، یکی از مواردی که طراح سایت هنگام طراحی سایت از آن استفاده می کند اشکال های گوناگون برای بخش های مختلف یک سایت می باشد و یکی از این اشکال ها که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد مربع می باشد اما چرا مربع ؟ اولین دلیل این است که مربع بیشتر کمک به ساماندهی المان های سایت می کند و دومین علت آن این است که با استفاده از آن می توان سبک های خاصی از طراحی را تولید کرد . اگر به نمونه های مختلف نگاه کنید می بینید این شکل چقدر می تواند به طراحان در ایجاد طرح های مختلف کمک نماید .


اگر طراح بخواهد از اشکال مربعی استفاده نماید باید سه مرحله را در نظر بگیرد :

آنچه را که میخواهید انجام دهید تعیین کنید

طراح باید بداند دقیقا چه چیزی از قاب های مربعی شکل خود می خواهد ، آیا می خواهد المان ها را در بخش های مختلف سازماندهی کند و یا می خواهد یک نوع طراحی هنرمندانه از قرار دادن اشکال های مربع ایجاد نماید و یا بسیاری از موارد دیگر . با دانستن آنها می توان طراحی را به درستی انجام داد .


از مربع ها برای سازماندهی استفاده کنید

همیشه یکی از نگرانی های یک طراح در سایت یکپارچگی اطلاعات سایت می باشد ، با استفاده از قاب های مربعی شکل می توان تصاویر ، متون و هر چیز دیگری را که می خواهید در آن به شکل زیبای قرار دهید . همچنین می توان طوری این قاب ها را در کنار هم با رنگ های مختلف قرار داد که علاوه بر زیبای آنها چیدمان مناسبی نیز وجود داشته باشد .


جاسازی مناسب المان ها در قاب های مربع

اکنون که می دانیم چگونه اشکال مربع می توانند محتوا را سازماندهی نمایند باید بتوانیم محتوا را به شکل درستی درون آن ها جاسازی نماییم تا هم وضوح آن ها به درستی انجام شود و هم بتوان قسمت های اصلی سایت را درون آن ها بدون هیچ نوع حذفی انجام داد. البته می توان بسته به نوع محتوا قاب های مربع بزرگ و یا کوچکی انتخاب کرد همچنین باید در نظر داشت که این قاب ها چگونه باید باهم و در کنار هم قرار گیرند و ارتباط بین آنها چگونه است .




[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]