آیکون های ریسپانسیو در طراحی سایت

شنبه 21 مرداد 1396
13:51
طراحی سایت

هنگام طراحی سایت ریسپانسیو یکی از بخش های که باید به آن توجه کرد آیکون های سایت می باشد چرا که علاوه بر بخش های مانند فونت که باید به درستی در انواع دیوایس های مختلف مانند موبایل های هوشمند و یا تبلت ها دیده شود باید آیکون بخش های مختلف سایت نیز به درستی در این دیوایس ها دیده شود . همچنین باید توجه کرد که کیفیت این آیکون ها نیز بسیار مهم می باشد برخی از طراحان سایت از آیکون های مختلف با اندازه مختلف برای نمایش در دیوایس های مختلف استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد تا حد امکان کیفیت آیکون ها را نیز در نظر بگیرد .


البته باز هم این روش جوابگو بسیاری از دیوایس ها به آن صورت که نیاز طراحان و کاربران را برطرف سازد نبوده است برای همین شرکت های تولید کننده رابط کاربری (UI) توانستند آیکون های فونتی ایجاد نمایند این آیکون ها نه تنها در تمامی دیوایس ها بر اساس اندازه دیوایس مورد نظر کاربر آیکون را نشان می دهد بلکه سبک بودن آن نیز باعث شده است طراحان روز به روز از این نوع آیکون ها برای طراحی سایت خود استفاده نمایند. با ایجاد آیکون های پاسخگو به این شیوه فقط طراحان نیاز دارند تا آن ها را در طراحی خود صدا زده و این آیکون ها خود براساس نوع دستگاهی که کاربران سایت را بازدید می کنند تغییر اندازه خواهند داد .


یکی از این شرکت ها و یا تیم ها در ایجاد آیکون های ریسپانسیو تیم Iconic می باشد که آیکون های زیادی را برای طراحان سایت در اختیار آن ها قرار می دهد . این تیم توانسته است در بیشتر انواع سایت ها آیکون ها برای آنها درست کند .


[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]