چگونه یک سبک طراحی در سایت ایجاد می شود؟

شنبه 28 مرداد 1396
13:53
طراحی سایت

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می شود یک سبک طراحی در سایت ایجاد کرد؟ بسیاری از طراحان همیشه سبک های که شرکت ها تولید کرده اند را پیروی می کنند و در طراحی سایت خود از این روش ها استفاده می کنند ، ولی آیا تنها شرکت های بزرگ طراحی و یا فناوری شروع به تولید سبک های طراحی می کنند؟ پاسخ کاملا واضح است خیر. بسیاری از طرح های که امروزه طراحان سایت از آن ها استفاده می کنند توسط تیم های کوچک طراحی و یا یک شخص که شاید حتی خیلی نیز در امر طراح مهارت فوق العاده ای نیز نداشته است ایجاد شده . مثلا طراحی منو همبرگر که به خاطر شرایطی که در آن زمان برای اندازه صفحه نمایش به وجود آمد و در آن دوران صفحه نمایش های کوچک وجود داشت طراحی به نام نورم کاکس آن را ابداع کرد . بنابراین باید دانست که بسیاری از طراحان هنگام مقابله با مشکلات طراحی علاوه بر اینکه به تجربیات دیگران در این زمینه مطالعه داشته باشند باید خود نیز خلاقیت مورد نظر خود را ایجاد نمایند چرا که همین خلاقیت شاید باعث ایجاد سبکی در طراحی شود .


حتی در برخی مواقع این شرکت های بزرگ طراحی هستند که از دست برخی از طراحان که به خلاقیت خود اعتماد دارند و آن را در طراحی به کار می برند در ایجاد یک پلتفرم طراحی جدید با ذکر نام آن ها استفاده می کنند بنابراین اگر طراح می خواهد بعد از سال ها طراحی سبکی ایجاد نماید یا حداقل مانند منو همبرگر بر روی قسمتی از طراحی ، طرح جدیدی خلق کند که طراحان دیگر از آن استفاده نمایند باید بداند که هنگام روبرو شدن با مشکلات طراحی سعی کند به جای حذف آن ها و یا نگاه کردن به طراحان دیگر برای برطرف کردن مشکل خود قدری تفکر کند و آنگاه شروع به طراحی نماید ، همچنین مشکلات خود را در طول چند سال در یک مستند یادداشت نماید و راه حل آن را نیز بعد از پیدا کردن در آن بنویسد این باعث می شود در طول چند سال بتواند سبک مربوط به خود را ایجاد نماید چرا که هر یک از طراحان هنگام طراحی با مشکلاتی روبرو می شوند و برای حل آن راه ها مختلفی را ایجاد نمایند .



[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]