استفاده از اشکال هندسی در طراحی سایت

چهارشنبه 26 مهر 1396
8:16
طراحی سایت

طراحان امروزه برای نشان دادن طرح های مختلف خود در طراحی سایت از اشکال هندسی و زیبا بهره می برند اشکالی که بسیاری از آن ها باعث می شود مخاطب بخاطر زیبایی و یا شکل عجیب آن به صورت غیر طبیعی و بیش از زمانی که انتظار می رود به آن ها در سایت خیره شود همچنین این اشکال و طرح ها به خوبی مبحث مینیمالیستی را در سایت استفاده می کنند و با مخاطب خود رابطه برقرار می کند . در واقع این نوع طراحان می خواهند بلوک های اصلی سایت را به نوعی زیبا و نوآورانه که کاربر را جذب نماید طراحی کنند ما در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم .

Boxy Vibe

این طرح بسیار زیبا طراحی شده است چرا که شکلی مانند چرخ و فلک در وسط صفحه وجود دارد که نگاه ها را به خود جذب می نماید و در روی آن متن ها و جملاتی که اهداف سایت را نشان می دهد حک شده است با این کار وقتی کاربر آن قسمت از سایت را می بیند به صورت ناخودآگاه مجبور به خواندن متن ها نیز می شود.


Go Massive

برخلاف طرح قبلی که فقط یک شکل کل محتوای صفحه را در بر می گرفت این نمونه شامل چنیدن اشکال هندسی شبیه ابر ها آسمان می باشد که در کنار آن ها متن ها و جملات به زیبایی قرار گرفته است . همچنین رنگ آبی آسمان در آن بسیار زیبا با رنگ سفید در هم آمیخته شده است .


Smart Introduction

این نوع سبک در سایت Forh مورد استفاده قرار می گیرد در این نوع طرح از یک اسکرول زیبا که برخلاف اسکرول های عادی طراحی شده است برای پیمایش صفحات سایت بخصوص صفحات landing page استفاده شده است به طوری که وقتی کاربر در حال پیمایش صفحه سایت و اسکرول کردن صفحه می باشد می تواند به زیبای قسمت های مختلف سایت را با افکت های زیبا و اشکالی که می تواند بصورت انیمیشن در جلوی چشمان کاربر ظاهر شود طراحی می گردد .


One-screen Websites

یکی از نوع های طراحی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می یرد داشتن یک تصویر در سایت به صورت بسیار بزرگ می باشد حال طراحان با خلاقیت خود این تصویر را به اسکال مختلف می توانند در بیاورند و از آن در ابتدای صفحه اصلی بهره ببرند این باعث می شود که تصویر زیبا و البته خلاقانه با شکلی متفاوت و کاملا جذاب هنگام لود صفحه سایت در مقابل چشمان کاربران دیده شود و در وهله اول باعث حذب مخاطب گردد .



[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]