صفحه فرود(Landing Page) در سایت ، بایدها و نبایدها

يکشنبه 1 مرداد 1396
14:38
طراحی سایت

یکی از مهمترین عناصر در بهبود نرخ تبدیل (conversion rate) صفحه هدایت سایت می باشد بنابراین مهم است که مطمئن شوید که قوانیت خاصی را دنبال می کنند تا از این صفحات بیشترین بهره برده شود . اگر شما در بازاریابی سایت شرکت می کنید یا فقط علاقه مند به گرفتن RIO خود از سرمایه گذاری سایت خود هستید لازم است این مقاله را بخوانیدچرا که در این مقاله دستورالعمل های مفید برای حداکثر تبدیل صفحه فرود و باید ها و نباید های آن شرح داده شده است .


بهینه سازی صفحه فرود ، باید ها

· برجسته کردن : چرا از رقبای خود بهتر هستید ؟ به مشتریان خود بگویید چه عواملی باعث می شود شما از مشتریان خود بهتر باشید . سعی کنید کوتاه مختصر بیان کنید تا کاربران خسته نشوند .

· مشتریان و یا کاربران پس از پر کردن فرم باید ایمیل و یا پیام به صورت اس ام اس و یا موارد دیگر را به دست آورند که در غیر اینصورت کاربران تصور می کنند که فقط زمان خود را تلف کرده اند .

· هنگام فروش محصول باید اطمینان حاصل کنید برای هر محصول در سایت یک صفحه فرود وجود دارد و چندین محصول در یک صفحه وجود نداشته باشد .

· وضعیت زمان پاسخ را بشناسید و مشتریان خود را درک نمایید تا بتوانید صفحه فرود درستی برای مشتریان خود ایجاد کنید.


· در صفحات فرود خود سعی کنید با مشتریان خود صحبت کنید و اطمینان دهید که نیازهای مورد نظر آنها در برطرف می شود همچنین تعاملی بین صفحات فرود و کاربران ایجاد نمایید .

· صفحات فرود سایت را در مرورگر های مختلف تست کنید همچنین در دیوایس های دیگر مانند موبایل و تبلت نیز تست کنید و مطمئن شوید به درستی دیده می شود .

نبایدهای که در صفحه فرود نباید انجام شود

· فرم تماس طولانی درست نکنید برخی از سایت ها دارای فرم تماس طولانی می باشند که باعث می شود کاربر هنگام مشاهده آنها دچار سردرگمی شوند و سریع از صفحه مورد نظر خارج شوند .

· هدف از صفحه اصلی جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آن به مشتریان واقعی می باشد پس نباید آن را با اطلاعات زائد که باعث سردرگمی مشتریان می شوند اشتباه گرفت بلکه هدف های تعیین شده در سایت را باید در آن قرار داد

· وعده ها و تعهداتی که نمی توانید در سایت انجام دهید را به دروغ به کاربران خود نگویید این باعث می شود کاربران اعتماد خود را نسبت به سایت از دست بدهند.

· تماس شرکت را در اولین فولد (Fold) در صفحه اصلی قرار دهید شاید کاربران نیاز داشته باشند سریعا با شرکت تماس بگیرند بنابراین قرار دادن شماره تماس فقط در فوتر سایت جالب به نظر نمی رسد .



[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]